Enter the new site

I have a problem entering the new site, when I do “Log in” it keeps loading and shows an error, returning again to enter data. What could I do?

Hi Leon. Could you give us some details? What browser you’re using to log in, a screenshot of the error maybe?
Thanks
Fergal

Hi @Leon_Bugarin

I wanted to check in: are you still experiencing this issue? We’ve made a number of updates to the new site over the last 2 weeks, so the problem may have been fixed, but I it hasn’t some further details would be very helpful for the team.

Thanks,
Phill

Hola!

No he entrado. No sé si quiero.
Ya puedo saber porqué filtraron todos mis trabajos y ahora tengo que ver a “hipócritas” ganando dinero con ellos.
Usan mi metodología, usan mi teoría, me investigaron, me analizaron y no solo para algo legal, lo hicieron un espectáculo de todo mundo.

No sé si quiero continuar los proyectos, tampoco sé si lo que esperan es que trabaje resolviendo para que cobren por ello, no sé quién controla mi IP, y cuanto van a darme una explicación de algo que ya perfectamente saben que yo no firme.

No quiero generar problemas, pero ya me quitaron la tortura psicológica. Qué queda?

El El jue, 8 de feb de 2024 a la(s) 2:13, Phillip Oldham via RIPE NCC Forum <notifications@ripe.discoursemail.com> escribió: